De Drie Bezemstelen.

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

De Drie Bezemstelen.

Bericht van Abigail op za nov 06, 2010 8:23 pm

Let op! Alleen betreedbaar tijdens het weekend Zweinsveld!
De Drie Bezemstelen is een herberg die gerunt wordt door Madame Rosmerta. Het café bestaat uit tafels met stoelen en een bar, waarachter een grote spiegel hangt.

Geen maximaal aan personen.

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: De Drie Bezemstelen.

Bericht van Lance op do nov 11, 2010 6:47 pm

Stiekem liepen we dus maar rond op Zweinsveld. "Kom op dan gaan we even opwarmen." Haar hand nam ik haar maar beet en leidde haar naar de Drie Bezemstelen. Het handige was dat Madame Rosmerta niet ging klinken, hoewel ze haar mond amper kon dicht houden. "Wat wil je drinken?"
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op do nov 11, 2010 6:49 pm

Ik keek grijnzend om me heen, me deels bewust van het feit dat hij mijn hand vast hield. Ik had goed opgelet en wist nu de weg terug gemakkelijk te vinden. Ideaal was dit. "Een boterbiertje," zei ik met een glimlach en knikte naar Madame Rosmerta.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op do nov 11, 2010 6:59 pm

"Hetzelfde voor mij." Madame Rosmarta leek niet echt blij te zijn met het feit dat er werkelijk twee pubers voor haar neus stonden. Toch keek ze met een glimlach naar onze handen. Wat was ze toch een verloren ziel. Te verdiept in haar Romans. Ik leidde Abigail naar een tafeltje achteraan en liet daar haar hand los. Mijn jas ging om de stoelleuning. "En hier zijn we dan, als je wilt kunnen we onder het weekend ook wel nog eens een keertje terug komen. Of een keertje daarvoor." Ik grinnikte en nam plaats.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op do nov 11, 2010 7:05 pm

Ik ging zitten en grijnsde. "Waarom heb ik jou niet eerder ontmoet," zei ik grijnzend en keek naar Madame Rosmerta die met wat klanten aan het roddelen waren. "Doe je dit vaak?" Vroeg ik nieuwschierig. Dit waren van die spontane acties die ik leuk vond.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op vr nov 12, 2010 8:04 pm

Ik lachte bij haar eerste opmerking die me erg prettig in de oren klonk. Madame Rosmerta kwam ondertussen, -na een snelle roddel-, ons boterbier brengen. Even haalde ze haar wenkbrauwen om bij Abigail haar woorden en mompelde wat. "Wat zij zei dus; Ik doe dit inderdaad wat vaker. Uiteindelijk heb je er niet veel aan om helemaal alleen te komen. Geloof me, ook zonder me geraakte je hier."
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op vr nov 12, 2010 8:29 pm

Ik kreeg een glimlachje op mijn lippen en pakte het glas vast. "Neem je vaak iemand mee?" Vroeg ik en kon de nieuwschierigheid alweer niet onderdrukken. Dit was zo'n kant die ik altijd leuk vond bij jongens. Dat ze je verrasten, je meenamen naar plekken waar je normaal niet zou kunnen komen. Ik keek nu met andere ogen naar hem, hij was anders dan ik had verwacht.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op vr nov 12, 2010 8:34 pm

"Ik heb nog nooit iemand meegenomen. Toch niet verboden. Meestal ga ik met wat jongens uit hetzelfde jaar naar hier in de weekends als we mogen." Meisjes waren voor mij eerder wezens waar ik naar keek en af en toe dan eens echt met praatte. Alleen leek dit jaar dat ik meer met het vrouwelijk geslacht contact zocht. Eerder had ik wel korte en bondige relaties gehad, dat was alles. Het lag me niet echt in de wieg. "Hoezo?"
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op vr nov 12, 2010 9:08 pm

Ik schudde mijn hoofd, "oh, gewoon." Zei ik met een glimlach en dronk wat boterbier. Ik had nooit echt vrienden gehad op deze school, ook geen relaties. Wel had ik een aantal keer met iemand gezoend, maar dat betekende niks, tenminste niet in mijn ogen. Maar dit jaar leek ik meer met jongens in contact te komen.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op vr nov 12, 2010 10:35 pm

"En dat moet ik geloven?" Plezierig lachte ik en keek haar aan. Ondertussen nam ik nog een slokje boterbier, maar toch wende mijn ogen niet van de hare af. "Mag ik dan weten wie jij allemaal meeneemt naar Zweinsveld? Vast ben ik niet de eerste jongen die je trakteert op boterbier in De Drie Bezemstelen." Dat laatste was geen vraag, eerder een vaststelling.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op vr nov 12, 2010 10:38 pm

Ik grijnsde ironisch. "Toch wel," merkte ik rustig op. "Ik bedoel, waarom zou een jongen mij trakteren?" Ik wist het echt niet, ik was niet een opvallend iemand. Misschien makkelijk in omgang, maar niet interessant. Tenminste, ik zag mezelf niet als een erg interessant persoon.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op vr nov 12, 2010 10:47 pm

"Je kan niet ontkennen dat je niet, niet mooi bent. Wacht eens, je wilt me nu soms gaan vertellen dat zogezegd niemand het nog nooit heeft opgemerkt. Yeah right, keep dreaming. Aan de andere kant ben je eigenlijk echt wel een fijn persoon om mee om te gaan. Begripvol en aardig." Rechtuit was meestal het best. Flirten was niet iets wat ik op deze aanpak deed. Niet dat ik het echt wel deed. Eerder hield ik alles mooi op een afstandje, maar soms toch dan weer helemaal niet. Misschien maakte ik zo wel nieuwe vrienden.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op vr nov 12, 2010 10:53 pm

Ik keek hem verbaasd aan en sloeg blozend mijn ogen neer. Oke, soms had een jongen me wel knap genoemt. Maar die waren dronken geweest. Lance had echter zijn boterbier nog niet aangeraakt dus ik vroeg me af of hij het echt meende. "Lance, ik had voor dit jaar geen enkele groep vrienden." Zei ik terwijl ik hem weer recht aankeek. "Dus nee, niemand heeft me opgemerkt."

Profiel bekijken

Bericht van Lance op vr nov 12, 2010 11:00 pm

"Hopelijk gaat iedereen je dan dit jaar opmerken, want dat verdien je vast en zeker." Even glimlachte ik bemoedigend. "Daarbij zei ik al dat mensen die een soort van opvallen, meestal mijn aandacht te pakken krijgen. Misschien sprak je me daarom wel een soort van aan. Zoals nu, keek je me echt recht aan." Een glimlachje kwam te voorschijn op mijn gezicht, maar mijn blik week af naar buiten. Geen vrienden. Zat er toch nog iemand in hetzelfde schuitje. Nou, hij had niet echt vrienden hier.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op vr nov 12, 2010 11:03 pm

Ik dacht na over zijn woorden en begreep een deel niet. "Maar, ik ben niet opvallend, dus ik viel niet op." Mompelde ik enigszins van stuk gebracht. Ik had eindelijk het idee dat ik vrienden had en hij was een van de mensen die ik daar tot toe beschouwde. Eigenlijk als een van de weinige.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op vr nov 12, 2010 11:07 pm

Bedenkelijk nam ik een slok boterbier. "Wel, het draait niet altijd werkelijk om op te vallen, maar eerder om een soort van aandacht naar je toe te trekken. Werkelijk hou ik me vaak bezig met het kijken naar mensen. Zo kom ik kleine trekjes te weten die me aan spreken. Dat van jou was simpel weg je ogen die mijne echt voor de fractie van een seconde leken te doorboren." Het was moeilijk uit te leggen. Meestal spraken de houding en lichaamstaal van iemand anders me aan. "Daarbij trof ik je heel toevallig aan in de boomhut. Stoppen we hier anders maar over?"
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op vr nov 12, 2010 11:10 pm

Ik glimlachte even om zijn woorden. "Jij viel mij al op bij de kennismakings seremonie." Zei ik eerlijk. Iets aan hem had toen mijn aandacht getrokken, maar ik wist nogsteeds niet wat. Ik wist wel dat ik blij moest zijn met onze toevallige ontmoeting. Dat had me opgevrolijkt.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op vr nov 12, 2010 11:19 pm

"En wat trok dan je aandacht? Mijn geweldig uiterlijk dan bijvoorbeeld." Ik lachte bij dat laatste. Oké, lelijk was ik niet, maar me helemaal op tutten liet ik eerder over aan die andere jongetjes daar buiten die nog niet goed weten wat ze zijn. "Vergeet ook niet af en toe een beetje te drinken, Abigail." grijnsde ik haar toe. Het boterbier was echt nauwelijks aangeraakt en stond bijna daar voor de sier.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op vr nov 12, 2010 11:35 pm

Ik grinnikte en wenkbrauw wiebelde even. "Nee, de chocolade melk snor onder je neus," zei ik grinnikend, maar herstelde me. "Nee, ik weet niet precies, je had een prettige uitstraling." Mompelde ik en dronk op aanraden van hem nog wat boterbier. Ja, hij was een leuke jongen. Het zou me niets verbazen als hij een hoop meisjes achter zich aan had.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 2:01 pm

Ze liet me breed grijnzen en mijn hoofd afkeurend schudden. Een prettige uitstraling. Dat was ook een keertje apart verwoord. "Ik dacht nog dat ik mijn chocolademelk snor hé?" Mijn ogen namen weer haar bewegingen op en ik glimlachte nog even slapjes waarna die verdween. Niet had ik horde meisjes achter me aan lopen. Niet knap genoeg voor dat.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 5:47 pm

Ik keek hem pretogen aan en liet mijn blik naar zijn glas gaan dat ook nog onaangeroerd was. "Hmmpf, en dan zeg je iets over mij." Zei ik met een knikje richting zijn glas en een spottend lachje verscheen op mijn lippen. "Ik geloof niet dat ik het eerste meisje ben dat je hier mee naartoe neem," zei ik en keek hem recht aan.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 6:08 pm

"Ik heb er wel al van gedronken." Zachtjes grinnik ik. Boterbier; een keer had ik me er ziek aan gedronken, maar dan ook echt ziek. "Geloof het of niet, maar ja. Jij bent het eerste meisje dat ik hier mee naartoe neem. Erewoord." Even maakte ik een plechtig gebaar met mijn vingers en keek haar toen weer aan. "En wat is de reden ervoor om het te vragen?"
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 6:13 pm

Ik schudde mijn hoofd. "Het was geen vraag, het was gewoon een opmerking, ik kan er gewoon niet bij dat jij geen hordes meisjes achter je aan hebt die je hier mee naartoe kunt nemen." Zei ik en grijnsde even. Ik bracht het glas anaar mijn lippen en dronk nog een beetje.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 6:50 pm

Dat liet me pas even grijnzen. Erg breed en gevlijd. "Yeah right." Daarna snoof ik een keer. "Dat maakt me misschien wel minder geliefd bij het vrouwelijk publiek. Ik geloofde jou verhaal toch ook niet?" Daarna nam ik ook maar weer een slok.

Laatst aangepast door Lance op za nov 13, 2010 6:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 6:56 pm

Ik fronste even. "Ja en dat snap ik niet." Zei ik langzaam. "Ik bedoel, ik ben niet populair, bijzonder knap of aanwezig," vervolgde ik. Ik kon maar moeilijk begrijpen waarom hij mij niet geloofde. Misschien wilde hij niet onder ogen zien dat hij eigenlijk zijn tijd verspilde door hier met een normaal meisje te zijn, terwijl hij met zoveel beters zou kunnen rondlopen.

Profiel bekijken

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen