De Drie Bezemstelen.

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Re: De Drie Bezemstelen.

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 7:02 pm

"Ik ben ook niet echt bepaald populair. Kom slechts uit Huffelpuf. In die afdeling zit je omdat de andere drie je niet moeten. Soms laat het je echt oerstom voelen, aan de andere kant maakt het me blij dat ik daar zit. Bijzonder knap ben ik ook dan weer niet. Aanwezig... Dat weet ik niet. " En wat zat Abigail nu te bazelen? Meiden dachten toch helemaal anders over die standpunten? "Wat maakt populariteit en uiterlijk nu uit? Ik dacht dat alles ging om wie de ware persoon ging?" Ik ging niet verder erop in. Ze was wel bijzonder knap. Speciaal uiterlijk dat je goed bijbleef.
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 7:06 pm

Ik keek hem fronsend aan. "Het gaat ook om de ware persoon, maar ook in dat opzicht ben ik niet bijzonder. Ik ben gewoon.. een van de vele." Mompelde ik en staarde langs hem heen. Ik voelde me altijd een van de vele, niet speciaal. Ik had ook geen talenten die ik erg speciaal kon noemen, ik was muziekaal, maar daar bleef het ook bij.

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 7:10 pm

"Pfff, Abigail. Hoe lastig kan je het jezelf maken?" Even zuchtte ik erg diep. "Het is waar wat mensen zeggen: Iedereen is bijzonder op zijn eigen manier. Misschien vind je jezelf erg gewoon, maar wie zegt dat iedereen dat zo vind? Beantwoord anders alsjeblieft die vraag niet, want anders gaan we echt beginnen te discussiëren."
--
'k Ga eten. ;x
Sorry geen tijd om op forum te posten.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 7:18 pm

Ik knikte, want ik had eerlijk gezegt niet veel zin in deprimerend gedoe. "Maar vertel, wat vind je het leukste aan zweinstein?" Vroeg ik nieuwschierig. Ik dronk nog wat boterbier en besloot van dit moment te genieten. Dat ik zonder dat het een Zweinsveld weekend was, bij de drie bezemstelen boterbier aan het drinken was met iemand waarmee ik bevriend was.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 8:12 pm

Uiteindelijk deed die vraag me lang nadenken en haalde ik daarna maar mijn schouders op. Wat vond ik zo leuk aan Zweinstein? Wat viel er leuk aan te vinden? "Het gevoel dat je hier... Nou, het voelt een beetje als een thuis aan. Het feit dat niet iedereen je hier zomaar aan de kant duwt." Rustig nam ik een slok. "Wat vind jij er dan zo leuk aan?"
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 8:16 pm

"De magie," zei ik vastbesloten. Ik had altijd weten dat ik anders was dan de anderen. Ik had altijd in magie geloofd, hoewel het zo veel mogelijk uit mijn hoofd was gestampt. Ik nam weer een slok boterbier en keek hem aan. Hij was een fascinerend persoon, moeilijker te door gronden dan ik had verwacht.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 8:30 pm

"Magie... Ik moet wel toegeven dat ik echt opgewonden was toen ik mijn brief uiteindelijk kreeg. De groene letters en een uil. Het gevoel dat ik kreeg was echt geweldig." Een glimlach werd haar geschonken. "Ik begrijp wel waarom je dat het beste vindt." Om eerlijk te zijn wist ik niet was ik van Zweinstein moest vinden. Het was hier wel oké, beter dan thuis.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 8:37 pm

Ik grijnsde en keek hem aan. Hij leek precies te begrijpen hoe ik me voelde. Ik had hem nogsteeds niet goed in me opgenomen. Hij zag er leuk uit, met zijn zwarte haar en donkere ogen. Erg jongens achtig. "Je mag me wel vaker naar iets brengen waar ik anders niet zou komen," zei ik terwijl ik glimlachend om me heen keek.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 8:41 pm

Het boterbier zorgde voor een soort van snor die ik snel wegveegde. Zachtjes lachte ik. Abigail was wel erg apart op één of andere manier. Ze stond me aan, maar dat was ook iets typisch voor me om te vinden of om voor te vallen. "Hmm, dan moet ik dringend nog wat plekjes gaan verzinnen. Misschien zie je ooit wel eens een avondwandeling in het verboden bos zitten." Met een schuin hoofd keek ik haar aan en zette weer het drinken aan mijn lippen. Het was zo goed als op.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 8:45 pm

"Haha, een boterbier snor." Zei ik grinnikend en keek hem vrolijk aan. Ik grijnsde om zijn voorstel. "Hmm.. sounds great." Zei ik met een grijns en wenkbrauw wiebelde kort. Ik had ook de bodem van mijn glas bereikt en draaide het glas tussen mijn vingers.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 8:50 pm

Als reflex stak ik mijn tong uit bij haar opmerking. Dat kreeg je ervan als je de hele zomer met je jongere broertje was opgescheept... Niet echt dat ik er stond op te springen om wat wandelingetje te maken. "Awesome! Wil je trouwens nog wat drinken? Ik betaal wel..."
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 8:52 pm

Ik grinnikte even en dacht even na. "Ja, waarom ook niet." Zei ik met een glimlach en keek hem aan. Mijn laatste zou het zijn, ik wilde niet over komen als een drankverslaafde, zeker niet bij hem.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 8:58 pm

Weer wenkte ik Rosmerta. Glimlachend kwam ze onze richting in gelopen. "Nog twee boterbiertjes graag." "Maak er nu maar niet te veel van, Lancelot." Even keek ze ons streng aan. Het werkte vast op haar zenuwen dat Abigail niet op mijn schoot zat en dat we niet van elkaar konden afblijven. Ze leek nog lang te kunnen wachten. Zoals ik al eerder dacht; Abigail is beeldmooi en erg lief, maar ging niks van die zaken verwachten.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 9:03 pm

Ik keek verbaasd naar Lance toen ik Madame Rosmerta's strenge blik zag. "Wat is er met haar?" Vroeg ik verbaasd en vond het maar raar. Opeens bedacht ik dat iemand me verteld had over haar voorliefde voor romans en haar dagdromen wanneer ze een jongen en een meisje haar café binnen zag komen, samen.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 9:11 pm

"Wat denk je nu zelf? Jij maar zeggen dat je niet bijzonder knap bent? De laatste tijd heeft ze nogal een romantisch zieltje gekregen. Geen idee waardoor. Ach ja, sommige laten zich te hard meeslepen met alles." Even grijnsde ik slapjes en keek uit het raam. Mijn handen lagen rustig op het tafelblad, maar toch kon ik mijn vingers niet stil houden en tekende vormpjes.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 9:15 pm

Ik keek hem even verbaasd aan en had even tijd nodig om alles te verwerken. Ik wist niet of ik zijn woorden over mij uiterlijk spottend of als een compliment moest opvatten. "Tja.." mompelde ik uiteindelijk. Ik keek naar zijn vingers en glimlachte even terwijl ik wachtte op het boterbier.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 9:25 pm

"Ik bedoelde het trouwens goed. Nou, ook weet niet van dat. Het is gewoon... Het is niet dat ik de schijn wou op leggen dat je mijn vaste vriendin zou zijn ofzo. Dat bedoelde ik er niet mee... Ik nam je hierheen om het leuk te hebben. Om je nog beter te leren kennen." Opeens voelde ik me zo een sukkel om wat ik daarjuist had gezegd en wat nu uit mijn mond kwam leek nog dommer te zijn. Het bier werd gebracht en ik rekende af. "Bedankt."
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 9:30 pm

Ik keek naar de glazen, naar het schuim dat er net niet van de bovenkant afgleed. Mijn blik ging weer naar Lance en zijn woorden kwamen vreemd op me over. "Je hoeft niks te zeggen, over dat." mompelde ik en staarde voor me uit. Ik was even uit het veld geslagen omdat ik niet wist wat hij nou precies bedoelde.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 9:34 pm

"Ik kan ook echt alles verpesten..." mompelde ik zachtjes terwijl ik met mijn glas speelde. Daardoor knoeide ik wat schuim op tafel, maar dat kon me niets schelen. Opeens kon ik haar niet meer aankijken. Bang op één of andere manier. Voorzichtig bracht ik het glas naar mijn mond en nam er een klein slokje van.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 9:38 pm

Ik was verbaasd door de manier hoe hij reageerde. Heel de sfeer was opeens om geslagen. Ik dronk wat en probeerde de ongemakkelijkheid die er opeens was te negeren. Ik probeerde hem aan te kijken, maar hij ontweek steeds mijn blik.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op za nov 13, 2010 9:43 pm

Ik voelde hoe ze naar mijn blik zocht. Ergens knaagde er wat in me. Hoe moest ik me nu voelen? Abigail zag ik als een soort van vriendin, iemand waar het eindelijk eens goed mee klikte. Zachtjes hief ik mijn hoofd op en keek haar toen maar aan. Een hand ging naar mijn nek en zo door mijn haar. Om uit te drukken dat ik me echt geen houding wist te geven. "Het spijt me echt... Vergeet wat ik zei."
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op za nov 13, 2010 10:13 pm

Ik fronste even en keek weg. "Sure, ik begreep het toch niet," zei ik. Het was al te laat, de sfeer was al verpest. Ik dronk nog wat boterbier, hopend om wat losser te komen. "Laten we het maar over iets anders hebben," zei ik zacht. Ik wist niet wat ik moest vragen, maar ik wilde graag over op een andere onderwerp over gaan.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op zo nov 14, 2010 12:04 am

"Ik ben nog al radeloos met die dingen." Even dacht ik nogal dieper na. "Wat is voor jou eigenlijk de zin van het leven? Met die vraag worstel ik de laatste tijd een beetje veel..." Weer ontsnapte een zucht mijn lippen en keek ik haar weer aan.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op zo nov 14, 2010 12:07 am

Ik fronste even en dronk wat boterbier terwijl ik nadacht. "De zin van het leven.." herhaalde ik en staarde nadenkend voor me uit. "De zin van het leven is voor mij genieten van de mooie dingen, zoals dit of het maken van mijn eerste echte vrienden." Mompelde ik, "of genieten van de rust op een mooie plek."

Profiel bekijken

Bericht van Lance op zo nov 14, 2010 12:12 am

"Dat slaat nog eens op wat." kwam er gemeend uit mijn mond. Weer dronk ik van het boterbier. Opeens was echt alles in het water gevallen, allemaal dankzij mezelf. Misschien had ik haar nu nog kunnen zien lachen, maar voor de rest van de tijd die we samen zouden doorbrengen zou dat waarschijnlijk niet meer gebeuren. "Oké, ik voel me echt zo'n idioot nu. Ik wil dat jij het naar je zin hebt en dat je plezier hebt. Dat dit een soort van mooi moment voor je is en dat het opeens helemaal verpest is. Ook al is het dat zo goed als, dankzij mij."
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven