De Drie Bezemstelen.

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Re: De Drie Bezemstelen.

Bericht van Abigail op zo nov 14, 2010 12:20 am

Ik beet op mijn onderlip en legde mijn handen op de tafel. "Het maakt niet uit, echt niet." Zei ik zacht en keek hem met een flauwe glimlach aan. Ik wist niet wat ik verder moest zeggen, dat hij ooit hier met een meisje zou komen die wel zijn vriendin was? Ik wist het niet, ik wilde het niet weten. Want ik wist zeker dat het me pijn zou doen, ookal kende ik hem zo kort. Pijn dat ik vervangen werd door iemand die hem wel gelukkig maakte. Bah, wat was vriendschap toch afgrijselijk. Vooral als je vriend nogal knap is.

Aantal berichten : 659
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Lance op zo nov 14, 2010 12:33 am

"Zo voel ik me er dus totaal niet bij." Ik wist totaal niet wat ik erbij moest voelen. "Maar wat denk je van wat snoep? Misschien kikt chocolade ons allebei wel op." Weer grijns ik wat breder naar haar en kom een beetje terug in onze sfeer. Volgens mij missta je helemaal niet met zo'n chocolade mond." Mijn blik was speelser, uitdagend.
Lance

Aantal berichten : 389
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op zo nov 14, 2010 12:36 am

Zoals ik al eerder had gedacht, was hij moeilijker te doorgronden dan ik had verwacht. Opeens was hij weer uitdagend en een glimlach speelde weer op mijn lippen. "Hmm.. heb je nooit geleerd dat een vrouw niet zonder chocolade kan?" Zei ik grijnzend, "want dan had je ook het antwoord op je vraag geweten." Zei ik wenkbrauw wiebelend.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op zo nov 14, 2010 12:45 am

Wat ze zij deed me lachen. "Hey Abigail?" fluisterde ik naar haar toe. "Wat doen we hier dan nog?" Zo snel ik kon sprong ik recht uit mijn stoel en trok mijn jas aan. Het lukte om niet meer terug te denken, maar om het haar weer naar haar zin te maken.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op zo nov 14, 2010 12:49 am

Ik was verrast door het feit dat hij opeens op sprong en grinnikte. "Sure, why not?" Zei ik vrolijk en stond ook op. "Dus, waar gaan we heen?" Vroeg ik even om wat duidelijkheid te krijgen en keek hem vrolijk aan. De sfeer was weer terug, en wat was ik daar blij mee.

Profiel bekijken

Bericht van Lance op zo nov 14, 2010 12:54 am

"Wat dacht je van: Zacharinus' Zoetwarenhuis? Een heleboel chocokikkers en al het andere van lekkers inslaan om dan misschien terug op te eten op onze geheimen plek?" Mijn sjaal die ik aanhad ging ook weer om en samen liepen we naar buiten. Daar begroette ik de koude ons weer. "Akkoord, miss Abigail?" Zachtjes grinnikte ik.
Lance

Profiel bekijken

Bericht van Abigail op zo nov 14, 2010 12:56 am

Ik rilde even en knikte toen. "Akkoord Mister Lance." Zei ik en maakte een buiginkje terwijl ik breed grijnsde. "Gaat u voor," zei ik met een glimlach en ging weer recht staan terwijl ik op mijn lip beet omdat het zou koud was.

Profiel bekijken

Bericht van Tygo op zo nov 14, 2010 5:10 pm

Ik was naar de 3 bezemstelen gegaan in de hoop daat iemand tegen te komen die ik kende. Maar tevergeefs. Ik ging maar aan een tafeltje zitten en bestelde een boterbiertje terwijl ik mezelf probeerde op te warmen. Het was koud buiten en ik was mijn sjaal vergeten mee te nemen.
Tygo

Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 07-11-10

Profiel bekijken

Bericht van James Dean. op zo nov 14, 2010 5:14 pm

Ik liep in zweinsveld opweg naar De Drie bezemstelen.Ik was van het schoolterein afgevlucht nadat ik een van de tribunes van het zwerkbalveld had opgeblazen.Het koud buiten maar daar trok ik me niks van aan.Toen ik De Drie Bezemstelen binnen liep kreeg ik eeen gloed van warmte om mij heen.Nergens zag ik een zwadderaar en besloot maar om gewoon een boterbiertje te bestellen.
James Dean.

Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 12-11-10

Profiel bekijken

Bericht van Tygo op zo nov 14, 2010 5:16 pm

Ik zag een jongen binnenkomen die ik niet kende. Hij zat wel op Zweinstein, ik herkende zijn gezicht. Ik wist echter niet op welke afdeling hij zat. Ook hij was alleen, ten minste, dat dacht ik. Ik zag niemand om hem heen. Toen hij mijn kant op keek wenkte ik hem op een manier: je mag er wel bij komen zitten.
Tygo

Profiel bekijken

Bericht van James Dean. op zo nov 14, 2010 5:20 pm

Ik zag de jongen en stond op. Het kon met niet zo schelen welke afdeling hij zat en liep naar hem toe.Terwijl ik een slok van mijn boterbier nam , ging ik zitten en glimlachte even vriendelijk.
James Dean.

Profiel bekijken

Bericht van Tygo op zo nov 14, 2010 5:23 pm

Ik lachte even terug en gaf hem een hand. "Tygo" ik knikte even vriendelijk. Ik had geen idee of ik de jongen aardig zou vinden, maar ach, alleen was ook maar alleen. Ik nam nog een slokje van mijn boterbiertje en begon al wat op te warmen.
Tygo

Profiel bekijken

Bericht van James Dean. op zo nov 14, 2010 5:27 pm

Ik knik en zeg "James" en nam nog een slok boterbier.Ik gokte erop dat hij bij griffoendor zat maar wat kon mij dat op dit moment nou schelen.Toen er een korte stilte viel , dacht ik even aan de geëxplodeerde tribune en ik begon te grijnzen.
James Dean.

Profiel bekijken

Bericht van Tygo op zo nov 14, 2010 5:31 pm

Ik zag hem grijnzen en keek hem vragend aan. Als hij geen zin had om erover te praten zou hij dat toch niet doen. Dus waarom zou ik het vragen?
Ik besefte dat ik mijn jas nog aan had en trok die licht geïrriteerd uit.
Tygo

Profiel bekijken

Bericht van James Dean. op zo nov 14, 2010 5:34 pm

Ik bleef grijnzen en keek Tygo aan."Wat doe jij eigenlijk hier ? "zei ik aardig bedoeld.Ik was wel benieuwd naar de reden wat hij hier deed.
James Dean.

Profiel bekijken

Bericht van Tygo op zo nov 14, 2010 5:36 pm

"Tja, ik dacht dat ik wel iemand tegen zou komen die ik kende. Niet dus. En jij?" Ik was nog steeds nieuwsgierig naar waar die grijns vandaan kwam. Het was wel een ondeugende grijns, waarschijnlijk had hij iets gedaan wat niet helemaal in de haak was.
Tygo

Profiel bekijken

Bericht van James Dean. op zo nov 14, 2010 5:39 pm

IK begon nog wat breder te grijnzen."Ik heb een tribune op het zwerkbalveld laten exploderen,dus ben ik hierheen gevlucht." zei ik terwijl ik besefte dat het best wel idioot klonk.

James Dean.

Profiel bekijken

Bericht van Tygo op zo nov 14, 2010 5:43 pm

"Dat meen je niet?!" zei ik lachend. Dat was wel het laatste wat ik verwacht had. "Hoezo blaas je in hemels naam de tribune op?" vroeg ik, nog steeds lachend. Mijn vermoeden dat hij van Zwadderich kwam werd steeds meer bevestigd. Dit zou een Ravenklauwer of Huffelpuffer nooit of te nimmer doen.
Tygo

Profiel bekijken

Bericht van James Dean. op zo nov 14, 2010 5:48 pm

Ik lachte en zei "Hij stond in de weg." "Welke afdeling zit jij eigenlijk?" zeg ik terwijl ik in mezelf bedenk dat griffoedor was.Met afwachting keek ik hem aan en bleef grijnzen.
James Dean.

Profiel bekijken

Bericht van Tygo op zo nov 14, 2010 5:53 pm

"Griffoendor, jij Zwadderich ofniet?" Ik was erg benieuwd of ik genoeg mensen kennis had om het goed te hebben. Het verbaasde me dat hij niet enorm irritant of arrogant was. Tenminste, voor zover ik wist. Misschien dééd hij nu wel gewoon heel aardig. Ach ik moest gewoon eens ophouden met die negatieve gedachten over Zwadderaars.
Tygo

Profiel bekijken

Bericht van James Dean. op zo nov 14, 2010 6:01 pm

Ik lachde "ja dat is waar." Ik vond Tygo wel aardig voor een griffoendor.Hij was teminste niet zo eigendunk als sommige van zwadderich.Ik moest toegeven dat ik dat zelf ook wel was , maar vrienden maken kon ook wel een keer.
James Dean.

Profiel bekijken

Bericht van Tygo op zo nov 14, 2010 6:04 pm

"Maar even over die tribune, hoe kon die in hemelsnaam in de weg staan?" Het was niet vervelend bedoelt, ik was gewoon ongelooflijk nieuwsgierig. Hoe zou een tribune in hemelsnaam in de weg staan, ok dat ding was groot, maar toch.
Tygo

Profiel bekijken

Bericht van James Dean. op zo nov 14, 2010 6:08 pm

Ik lachde om zij opmerking."nou eigenlijk had ik een beetje ruzie met de coach van het zwerkbalteam van huffelpuf en moest hem even terugpakken." "Maar als je dit ook maar tegen een iemand zegt he.." ik keek hem even doordringend aan en grijnzde daarna weer.
James Dean.

Profiel bekijken

Bericht van Tygo op zo nov 14, 2010 6:09 pm

Ik stak mijn handen in de lucht, als van ik geef me over. "Hé ik zeg niets hoor" zei ik grijnzend. Ik liet mijn handen weer zakken. Ja dat was inderdaad wel wat voor een Zwadderaar. "Waarover hadden jullie ruzie dan?" vroeg ik om het gesprek maar niet dood te laten lopen.
Tygo

Profiel bekijken

Bericht van James Dean. op zo nov 14, 2010 6:15 pm

Ik grijns "Nou dat is een lang verhaal, maar het komt er op neer dat ik zijn ex had afgepakt."Ik nam mijn laatste slok van mijn boterbier en zeg "En hij wilde maar niet geloven dat zei voor mij koos en ik niet voor haar."
Ik lachte terwijl ik daarbij terugdacht , dat gezicht van hem toen was echt ombeschrijfbaar boos.
James Dean.

Profiel bekijken

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen